راهنمای خرید دی ‌جی کنترلر پایونییر

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

آبان 9, 1402

برای تبدیل شدن به یک دی‌جی حرفه‌ای، ابزار اصلی که به آن نیاز دارید، یک دی‌جی کنترلر حرفه‌ای است. اما دی‌جی کنترلر چیست؟ و برای خرید آن چه موارد و نکاتی باید در نظر گرفت؟ در مقاله راهنمای خرید دی‌جی کنترلر به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دی‌جی کنترلر موجود را انتخاب و خریداری کنید.

دی‌جی کنترلر چیست؟

موسیقی الکترونیک، یک ژانر محبوب در دهه‌های گذشته با تعداد زیادی طرفدار جلب کرده است. این نوع موسیقی در طول دو دهه اخیر در فستیوال‌ها و جشن‌ها به شدت شنیده شده است. با توجه به محبوبیت بیشتر این نوع موسیقی، بسیاری از افراد به سمت دی‌جی گیری حرکت کرده‌اند و با استفاده از این موسیقی و حتی سبک‌های دیگر، سعی کرده‌اند لحظات فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند.

در دنیای مدرن موسیقی، اکثر افراد این امکان را دارند که با استفاده از یک سیستم کامپیوتری یا لپتاپ و نرم‌افزارهای خاص، موسیقی ایجاد و میکس کنند. به همراه نرم‌افزارهای میزبان که امکانات ضبط، ادیت، میکس و مسترآهنگ را فراهم می‌کنند، نرم‌افزارهای دیگری نیز وجود دارند که برای افراد علاقه‌مند به دی‌جی کردن طراحی شده‌اند.

دی‌جی کنترلرها، وسایلی هستند که این امکان را به شما می‌دهند تا پارامترهای نرم‌افزارها را با استفاده از اجزای فیزیکی (دی‌جی کنترلرها) تغییر دهید و به دستاوردهای صوتی خود برسید. اما در میان دی‌جی کنترلرهای مختلف، برخی از آن‌ها مانند دی‌جی کنترلر Pioneer DJ DDJ-1000، قابلیت استفاده به صورت Standalone را نیز دارند.

دی‌جی کنترلرهایی که این قابلیت را دارند، به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به نرم‌افزارهای اضافی، صدای مورد نظر خود را به دست بیاورید. به هر حال، این دی‌جی کنترلرها محدودیت‌هایی دارند و بسیاری از محصولات موجود در بازار، دی‌جی کنترلرهایی هستند که برای استفاده از آن‌ها نیاز به یکی از نرم‌افزارهای دی‌جی دارید.

اگرچه دی‌جی کردن همانند هر هنر دیگری نیازمند تحقیق و تمرین فراوان است، اما در این زمینه استفاده از ابزارهای با کیفیت نقش پررنگ‌تری دارد. بنابراین، قبل از ورود به دنیای گسترده مدل‌ها و برندها، لازم است که در هنگام خرید دی‌جی کنترلرها به نکات مهمی توجه کنید. در این راهنمای جامع، به برخی از نکاتی که برای خرید این محصولات حیاتی هستند، پرداخته می‌شود.

به همین دلیل شما باید با آگاهی کامل اقدام به خرید دی‌جی کنترلرها بکنید؛ زیرا استفاده از یک دی‌جی کنترلر با کیفیت، این امکان را به شما می‌دهد تا به صداهای بی‌نظیری دست پیدا کنید که پیش از این موفق به دریافت آن‌ها نبوده‌اید.

اما قبل از این که وارد دنیای گسترده مدل‌ها و برندها شویم، باید بدانیم که هنگام خرید دی‌جی کنترلرها چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟ در ادامه راهنمای خرید دی‌جی کنترلر به برخی از نکاتی که برای خرید این محصولات به آن نیاز دارید، آموزش می‌دهیم.

اگر در گنجینه لغات به دنبال معنای دی‌جی بگردیم و یا از افراد این سوال را بپرسیم که از نظر آن‌ها دی‌جی‌ها چه کسانی هستند، بسیاری از آن‌ها می‌گویند دی‌جی‌ها کسانی هستند که آهنگ‌های از پیش ضبط شده را در فستیوال‌ها و جشن‌ها پخش می‌کنند.

اما باید بدانید که کار دی‌جی‌ها تنها پخش کردن آهنگ‌های دیگران نیست! اگر به برخی از بهترین دی‌جی‌های دنیا نگاه کنید، متوجه می‌شوید که با این که دی‌جی‌ها از آهنگ‌های بسیار مشهور در جشن‌ها و فستیوال‌های خود استفاده می‌کنند، اما آن‌ها با استفاده از تکنیک‌های بسیار فوق‌العاده مانند Beat-Juggling، Scratching و Beat Matching همواره به صداهای بسیار فوق‌العاده دست پیدا کرده‌اند.

 

با این حال، ممکن است بگویید که این تکنیک‌ها تنها با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای قابل اجراست، اما می‌توانیم به شما بگوییم که شما نیز تنها با استفاده از یک دی‌جی کنترلر با کیفیت و یک لپتاپ، می‌توانید تکنیک‌های مشابهی را اجرا کرده و با استفاده از آن‌ها به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

در ادامه راهنمای جامع خرید دی‌جی کنترلر، وارد برندها و یا مدل‌های تمامی دی‌جی کنترلرهای بازار نمی‌شویم، زیرا نمی‌توانیم به نقد و بررسی تمامی مدل‌های بازار بپردازیم. به جای آن، نکات مهمی را که باید هنگام خرید دی‌جی کنترلرها در نظر داشته باشید، به شما آموزش می‌دهیم.

Jog Wheel

Jog Wheel ها، از مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که هنگام خرید یک دی‌جی کنترلر باید به آن‌ها توجه داشته باشید. برای کسانی که نمی‌دانند Jog Wheel ها کدام قسمت از دی‌جی کنترلرها هستند، باید بگویم که به دیسک‌های فلزی اطلاق می‌شود که بر روی بسیاری از دی‌جی کنترلرهای بزرگ قابل مشاهده هستند.

ممکن است از خود بپرسید که وظیفه Jog Wheel ها چیست؟ جواب این سوال این است: “هر چه شما بخواهید!”

Jog Wheel ها، در واقع بخش‌هایی هستند که شما می‌توانید برای انجام وظایف مختلف از آن‌ها استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن‌ها، تکنیک Scratching است. این تکنیک باعث می‌شود تا بتوانید به آهنگ‌های در حال پخش خود صدای خاصی اضافه کنید، و مطمئناً صدای خاص این تکنیک را در بسیاری از ویدئوها و فیلم‌های دی‌جی دیده یا شنیده‌اید.

هرچند که Jog Wheel ها در بسیاری از دی‌جی کنترلرها امکان انجام یک یا دو کار را فراهم می‌کنند، اما دی‌جی کنترلرهایی نیز وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها کارهای مختلفی از جمله Beat Matching و حتی تغییر حجم صدای آهنگ‌ها را به راحتی انجام دهید.

DJ Deck ها یا Media Player ها

هنگامی که می‌خواهید یک دی‌جی کنترلر خریداری کنید، یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، این است که این دی‌جی کنترلر از چند Deck بهره می‌برد. تعداد Deck در دی‌جی کنترلرها به این معناست که شما تا چه تعداد آهنگ را می‌توانید به صورت مجزا پخش یا میکس کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، این است که دی‌جی کنترلری که از آن استفاده می‌کنید از چه فرمت‌هایی برای پخش صدا استفاده می‌کند. برخی از Deck ها تنها امکان پخش فایل‌های MP3 را فراهم می‌کنند، در حالی که دی‌جی کنترلرهای گران قیمت‌تر به شما این امکان را می‌دهند که از فرمت‌های AAC، FLAC، ALAC، WAV و AIFF برای پخش آهنگ‌ها استفاده کنید.

Performance Pad

از دیگر اجزای مهم در دی‌جی کنترلرها می‌توان به Performance Padها اشاره کرد، که یکی از مؤلفه‌های کلیدی این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. با استفاده از این دکمه‌های رنگارنگ که در اکثر مدل‌ها مشاهده می‌شوند، شما قادر به اجرای سمپل‌های مختلف در طول آهنگ خود می‌باشید.

بخوانید  معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT

علاوه بر این، برخی افراد از این پدها برای مشخص کردن Cue Pointها در آهنگ‌های خود استفاده می‌کنند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ خود را به صورت سریع به یک Cue Point خاص منتقل کنید. این اقدام باعث می‌شود تا شما از دستگاه و لیست پخش خود به طور همزمان صداهای جذابی را تجربه کنید.

فیدرها

یکی از اقسام اساسی در دی‌جی کنترلرها، بخش فیدرها است که بسیاری از افراد به آن توجه کافی نمی‌کنند. این بخش به شما این امکان را می‌دهد که از Crossfade برای میان آهنگ‌هایتان استفاده کنید و صدای حرفه‌ای و با کیفیتی را در هنگام تغییر آهنگ‌ها به دست بیاورید.

بعضی از دی‌جی کنترلرها این امکان را به شما می‌دهند که از Channel Faderها نیز استفاده کنید. این اقدام باعث می‌شود تا به علاوه از Crossfade، از Fade In و Fade Out نیز بهره‌مند شوید و صدایی منحصر به فرد ایجاد کنید.

ورودی‌ها و خروجی‌ها

دی‌جی کنترلرهای مختلف از ورودی‌ها و خروجی‌های متنوعی بهره می‌برند که این امکان را به شما می‌دهد تا انواع تجهیزات را به آن‌ها متصل کنید.در ادامه راهنمای خرید دی‌جی کنترلر، برخی از ورودی‌ها و خروجی‌های معروف در دی‌جی کنترلرها را بررسی خواهیم کرد.

RCA: شما حتماً پورت‌های سفید و قرمز رنگی را که در دی‌جی کنترلرهای قدیمی وجود دارد، دیده‌اید. این پورت‌ها که در اکثر دی‌جی کنترلرها حضور دارند، به شما این امکان را می‌دهند که دستگاه را به ترنتیب به ترنتیب به Turntableها و میکسرها متصل کنید و صدای دلخواه خود را دریافت کنید.

XLR: این نوع اتصال یکی از معروفترین و اصلی‌ترین اتصالات است که در بسیاری از دی‌جی کنترلرها وجود دارد. بسیاری از تجهیزات موسیقی از جمله میکروفون‌ها، سیستم‌های PA و خروجی Master اغلب از این نوع اتصال پشتیبانی می‌کنند، که باعث می‌شود تا با دی‌جی کنترلر خود صداهای بسیار عالی را تولید کنید.

TRS: این نوع اتصال تنها در دی‌جی کنترلرهای بزرگ قابل رؤیت است و بیشتر برای ارسال خروجی‌های Master به اتاق‌های کنترل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اقدام موقعیت خود را در هنگام اجرای دی‌جی در کنسرت‌های بزرگ به خوبی اجرا می‌کند و همچنین بسیاری از هدفون‌ها از این نوع اتصال برای اتصال به دی‌جی کنترلرهای مختلف استفاده می‌کنند، که این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از هدفون‌ها به کنترل کاملی بر روی آهنگ‌ها و صداهایتان برسید.

USB: این نوع اتصال در واقع دلیل اصلی استفاده از دی‌جی کنترلر شما است. شما می‌توانید با این اتصال لپتاپ خود را به دی‌جی کنترلر وصل کرده و به راحتی از صدای مورد نظرتان بهره‌مند شوید.

افکت‌ها

حال که با اجزای یک دی‌جی کنترلر آشنا شدیم، به بخشی از دستگاه می‌پردازیم که به شما این امکان را می‌دهد تا صداهای خاص و جذابی ایجاد کنید، بخش افکت. بسیاری از دی‌جی کنترلرهای معتبر از این بخش بهره می‌برند که به شما این قابلیت را می‌دهد تا با استفاده از این افکت‌ها ریمیکس‌های منحصر به فردی را اجرا کنید.

مهمترین نکته در اینجا این است که همه دی‌جی کنترلرها از بخش افکت بهره نمی‌برند و افکت‌های مختلف در دی‌جی کنترلرهای مختلف با تفاوت‌هایی همراه هستند. بنابراین، در زمان خرید دی‌جی کنترلر به این نکته توجه داشته باشید و با مطالعه در مورد افکت‌های دستگاه مورد نظر خود انتخاب کنید.

از میان افکت‌های معروف، می‌توان به ریورب، دلی، پیچ، کراش و اکو اشاره کرد که هر کدام از این افکت‌ها امکان ایجاد صداهای منحصر به فرد و جذاب را فراهم می‌کنند.

برندهای معروف دی‌جی کنترلرها

یکی از پیشنهادهایی که در راهنمای خرید دی‌جی کنترلر می‌دهیم این است که علاوه بر نکاتی که پیشتر درباره آن‌ها صحبت شده، به برند دی‌جی کنترلر هم توجه کنید. اگرچه می‌توانید فقط با توجه به مشخصات فنی و ویژگی‌های دستگاه تصمیم بگیرید، اما اگر به دنبال دی‌جی کنترلر با کیفیت بالا و محبوب هستید، برندها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

برخی از برندهای مشهور در دنیای دی‌جی کنترلرها عبارتند از:

Pioneer

Numark

– Reloop

Native Instruments

 

دو فاکتور اساسی برای در نظر گرفتن!

در هنگام خرید دی‌جی کنترلر، علاوه بر مواردی که پیشتر درباره آن‌ها صحبت شده، دو فاکتور اساسی دیگر را نیز در نظر بگیرید.

اولین نکته این است که مشخص کنید در چه بازه قیمتی قصد دارید خرید انجام دهید. دی‌جی کنترلرها در هر بازه قیمتی امکانات و ویژگی‌های متفاوتی دارند، بنابراین این مسئله برای شما مهم است. همچنین باید در نظر داشته باشید که گاهی قیمت نشانگر کیفیت نیز می‌باشد.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد دی‌جی کنترلر هستند. برخی از دی‌جی کنترلرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانید آن‌ها را به راحتی حمل کنید و با خود به مسافرت ببرید. این موضوع نیز باید در زمان خرید مد نظر شما باشد تا بتوانید بر اساس ابعاد دی‌جی کنترلر مورد نظر خود انتخاب کنید.

کارت صدا

برای تجربه بهتر و بهره‌وری بیشتر از دی‌جی کنترلر و اتصال به لپتاپ، استفاده از کارت صدا مناسب ضروری است. کارت صدا به شما این امکان را می‌دهد تا سیگنال‌های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کنید. اکثر دی‌جی کنترلرها از کیفیت ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز برای کارت صدا استفاده می‌کنند که این کیفیت

به عنوان استاندارد در دنیای دی‌جی محسوب می‌شود. بنابراین، حتماً کارت صدایی با حداقل این کیفیت را تهیه کنید.

پشتیبانی از نرم‌افزارهای مختلف

در دنیای امروز، اکثر آهنگ‌ها با استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزارهای خاص تولید می‌شوند. این به این معناست که با استفاده از نرم‌افزارها، می‌توانید به صداهای بسیار منحصر به فرد دست پیدا کنید.

 

اما همان‌طور که تا الان متوجه شده‌ایم، دی‌جی‌کردن یکی از زیرشاخه‌های موسیقی است که بیشترین نیاز به استفاده از نرم‌افزار دارد. بنابراین یکی از موضوعاتی که باید در نظر داشته باشید این است که محصولی که تهیه می‌کنید، از نرم‌افزار مورد استفاده شما پشتیبانی کند.

اما اگر تا به حال نرم‌افزار مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اید، ما به شما برخی از نرم‌افزارهای مشهور و پرطرفدار برای دی‌جی‌کردن را معرفی می‌کنیم.

– Serato DJ Pro

– Rekordbox DJ

– Traktor Pro 3

– Virtual DJ

– Ableton Live

شما می‌توانید ضمن تماس با متخصصین گالری آربی و یا مراجعه به سایت مجموعه به آدرس www.djrb.ir از قیمت بهترین دی‌ جی کنترلر پایونییر مطلع شوید. جهت مشاوره انتخاب محصولات مناسب از کمپانی پایونییر یا دیگر شرکت های مطرح مانند Denon و انتخاب بهترین دستگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید تا در راستای انتخاب محصول متناسب با نیاز شما ، راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

بخوانید  فرق بین دو دستگاه DDJ-400 و DDJ Rev1

در ادامه برای راهنمایی بهتر در خرید دی‌ جی کنترلر، به معرفی بهترین دی‌جی کنترلر پایونییر در 12 مدل متنوع و امکانات گوناگون از گالری آربی بپردازیم.

لازم به ذکر است این محصولات تنها بخشی از محصولات ارائه شده توسط گالری آربی بوده و شما می توانید با در قسمت دی جی کنترلر ها به صورت کامل لیست محصولات ارائه شده توسط گالری آربی را مشاهده نمایید.

دی جی کنترلر پایونیر

بهترین دی‌ جی کنترلر پایونییر

میکس و ترکیب موسیقی در حال حاضر طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. برای خرید دی‌ جی کنترلر، باید از قیمت و امکانات آن مطلع شویم. اکنون لیستی از بهترین دی ‌جی کنترلر پایونییر گالری آربی به شرح زیر معرفی می‌شوند:

معرفی امکانات دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000SRT

  •  کاربرد: این دی‌ جی کنترلر پایونییر کنترل کاملی بر روی نرم‌ افزار Serato DJ دارد. برای اجرای موسیقی در مهمانی‌ها و اجرای زنده گزینه مناسبی است. این دی‌ جی کنترلر پایونییر کم حجم و پرتابل، فیدبک بصری مطلوبی را برای استفاده فراهم می‌کند. همچنین سرعت عوض کردن ترک‌های آهنگ در این دی ‌جی کنترلر پایونییر بسیار بالا است.
  • مشخصات فنی محصول: قابلیت کنترل مستقیم FX، دارای 15 افکت صوتی جذاب و متنوع، کنترل صدا با دو ورودی میکروفون، نمایشگر LCD با کیفیت رنگ بالا و استفاده همزمان 4 کانال، 16 پد و سازگاری با نرم ‌افزار REKORDBOX & VIRTUAL DJ 2020 است. ابعاد آن 708×74×361 میلی متر و وزن آن 6  کیلوگرم است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ، کابل برق و کابل اتصال به لپ‌تاپ است.

بازه قیمت : برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000SRT با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

دی جی کنترلر پایونییر                               دی جی کنترلر پایونییر

 

معرفی امکانات دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ SZ-N Gold

  • کاربرد: این دی‌ جی کنترلر پایونییر گزینه فوق‌العاده‌ای برای دی‌ جی‌های حرفه‌ای است. طراحی زیبا و رنگ طلایی آن جلوه خاصی برای مخاطبان دارد. با استفاده از دو دسته جداگانه، تنظیم صدا و کنترل میکروفون بسیار آسان است.
  •  مشخصات فنی محصول: کنترل صدا با 2 ورودی میکروفون و 2 خروجی هدفون، صفحه نمایش لمسی بزرگ LED، استفاده همزمان 4 کانال و 16 پد، سازگاری با نرم ‌افزار Virtual DJ Traktor و دارای نرم ‌افزار همراه Serato DJ Virtual DJ است. ابعاد آن 871.22 ×419.1× 99.06 میلی متر و وزن آن 10.38 کیلوگرم است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ، کابل USB و کد نرم افزار Virtual DJ است.

بازه قیمت : برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ SZ-N Gold با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

 

دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ SZ-N Gold 2                             

معرفی امکانات دی‌ جی کنترلر پایونیر مدل Pioneer DDJ-1000

  • کاربرد: این دی ‌جی کنترلر زیبا با طراحی حرفه‌ای کار را برای داشتن یک اجرای شگفت‌انگیز آسان می‌کند.
  • مشخصات فنی محصول: دارای نرم ‌افزار همراه  Rekordbox DJ، یک میکسر 4 کاناله و 16 پد است. تجهیز شده به ویژگی جدید Beat FX، می‌توان سرعت تغییر موزیک را به‌صورت دستی تنظیم کرد. این دی‌ جی کنترلر دارای حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات و دو ورودی USB است. این دستگاه قابلیت اتصال بی‌سیم را دارد. ابعاد آن 708×73.4×361.4 میلی متر و وزن آن 6 کیلوگرم است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ، آداپتور AC، کابل برق، کابل USB و کارت رمز Rekordbox DJ است.

بازه قیمت : برایخرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000 - دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000 -

معرفی امکانات دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000-OW

  • کاربرد: یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت این این دی جی کنترلر پایونییر طراحی خارق‌العاده و ترکیب رنگ سفید و نارنجی آن است. از قابلیت‌های کاربردی این دی جی کنترلر پایونییر می‌توان به نصب و راه‌اندازی آسان آن اشاره کرد.
  • مشخصات فنی محصول: دارای 4 کانال و 8 پد است. همچنین با نرم ‌افزار rekordbox Virtua DJ2021 سازگاری دارد. نسبت سیگنال به نویز آن حدود 110دسی بل است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل آداپتور AC، سیم برق و کابل USB است.

بازه قیمت : برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000-OW  با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000-OW خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-1000-OW

معرفی امکانات دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-200

کاربرد: طراحی زیبای آن در عین جذابیت، این دی ‌جی کنترلر پایونییر را به یک محصول کاربردی تبدیل کرده‌است. جنس بدنه آن از پلاستیک سخت و مقاوم است و با وزن سبک و ابعاد مناسب، حمل آن آسان می‌شود.

مشخصات فنی محصول: ورودی میکروفون و خروجی هدفون ندارد. دارای نرم ‌افزار همراه Rekordbox است. این دی‌ جی کنترلر پایونییر دارای سیستم بیسیم (Bluetooth) است. همچنین 2 کانال و 16 پد دارد. ابعاد آن 37.8×4.8×20.8 سانتی متر و وزن آن 1.2 کیلوگرم است.

اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ، کابل USB و کابل Split است.

بازه قیمت : قیمت این محصول۱۴,۸۰۰,۰۰۰تومان. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل دی Pioneer DDJ-200 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل دی Pioneer DDJ-200 خرید دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل دی Pioneer DDJ-200

معرفی امکانات دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-400

  • کاربرد: این مدل از دی ‌جی کنترلر پایونییر گزینه عالی برای استفاده افراد مبتدی است. دی‌ج‌ها می‌توانند با نرم‌افزار Rekordbox DJ، آهنگ‌های مورد نظر خود را تنظیم و میکس کنند. همچنین موج صوتی در حال پخش در این دی ‌جی کنترلر قابل نمایش است.
  • مشخصات فنی محصول: دی‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-400 2 کانال دارد. هر کانال دارای فیدر، کنترل‌های EQ و فیلتر، جایگاه کنترل‌های هات کیو و لوپ است. این محصول 16 پد دارد و با نرم ‌افزارهایی از جمله Virtualdj سازگار است. نرم ‎افزار همراه آن  RekordBox DJ است. دارای یک عدد خروجی هدفون (3.5 میلی متری) است و ورودی میکروفون (1/4 اینچ) نیز دارد. ابعاد آن 48.2×27.2×5.8 سانتی‌متر و وزن آن 2.1 کیلوگرم است.
  •  اقلام داخل جعبه: شامل کابل کامپیوتر، کاتالوگ کارت لایسنس و نرم افزار RekordBox DJ است.

بازه قیمت: برایخرید دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-400 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-400 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-400

معرفی امکانات دی جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-800

  • کاربرد: دی جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-800 با بدنه بسیار سبک، قابل حمل است.
  • مشخصات فنی محصول: دارای 2 کانال و 16 پد است. نرم افزار همراه دستگاه شامل REKORDBOX DJ است و با نرم افزار Traktor Pr Virtual dj سازگاری دارد. دارای ورودی میکروفون و 2 عدد خروجی هدفون است. ابعاد آن 63.2×6.9×33.4 سانتی‌متر و وزن آن 4.7 کیلوگرم است. همچنین دو درگاه USB، 2 خروجی XLR و 2 خروجی RCA دارد.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ و کابل کامپیوتر است.
بخوانید  دی جی کنترلر

بازه قیمت: قیمت این محصول ۷۹,۸۰۰,۰۰۰تومان است. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-800 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-800 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-800

معرفی امکانات دی جی کنترلر مدل  Pioneer DDJ-FLX10

  • کاربرد: افراد حرفه‌ای و مبتدی هر دو می‌توانند از دی جی کنترلر مدل Pioneer DDJ-FLX10 استفاده کنند.
  • مشخصات فنی محصول: ابعاد آن 716 × 400.3 × 73.4 میلی ‌متر و وزن آن 6.7 کیلوگرم است. این دی جی کنترلر 4 کانال و 16 پد دارد. نرم افزار همراه آن rekordbox Serato DJ Pro است و با نرم افزار rekordbox Serato DJ Pro Virtual Dj سازگاری دارد. همچنین 2 عدد ورودی یو اس بی (USB C ports) دارد.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ، نرم افزار Rekord Box و کابل اتصال به کامپیوتر است.

بازه قیمت: قیمت این محصول ۱۴۹,۸۰۰,۰۰۰تومان است. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل دی‌ جی کنترلر پایونییر Pioneer DDJ-FLX10 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل دی‌ جی کنترلر پایونییر Pioneer DDJ-FLX10 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل دی‌ جی کنترلر پایونییر Pioneer DDJ-FLX10

معرفی امکانات دی جی کنترلر پایونییر Pioneer DDJ-FLX4

  • کاربرد: این دی جی کنترلر مدل Pioneer DDJ-FLX4 یکی از تجهیزات حرفه‌ای در عرصه تولید آثار جذاب هنری است. با استفاده از پنل کنترل بسیار هوشمند آن، دقت دی جی‌ها در تنظیم موسیقی افزایش پیدا می‌کند.
  • مشخصات فنی محصول: وزن آن 2.1 کیلوگرم است. یک ورودی میکروفون، 2 عدد ورودی یو اس بی (USB C port) و یک خروجی هدفون دارد. همچنین تعداد 2 عدد کانال و 16 پد در آن تعبیه شده‌است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کابل USB، کاتالوگ همراه و راهنمای شروع سریع است.

بازه قیمت: قیمت این محصول ۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان است. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-FLX4 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-FLX4 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-FLX4

معرفی امکانات دی جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-REV7

  • کاربرد: طراحی دی جی کنترلر مدل Pioneer DDJ-REV7 بسیار جذاب است. یکی از قابلیت‌های کاربردی این دستگاه اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB است.
  • مشخصات فنی محصول: ابعاد آن 732×82.4×382.2 میلی ‌متر و وزن آن 10.7 کیلوگرم است. این دی جی کنترلر دارای 2 کانال، 16 پد، یک ورودی میکروفون (6.3 میلی متر) و یک عدد خروجی هدفون (3.5 میلی متری) است. نرم افزار همراه این دستگاه Serato DJ Pro نام دارد.
  • اقلام داخل جعبه: شامل کابل USB، کاتالوگ و راهنمای شروع سریع است.

بازه قیمت: قیمت این محصول ۱۴۴,۸۰۰,۰۰۰تومان است. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-REV7 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-REV7 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-REV7

معرفی امکانات دی جی کنترلر پایونییر مدل  Pioneer DDJ-SB2

  • کاربرد: دی جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-SB2 یکی از پرفروش‌ترین محصولات ژاپنی برند پایونییر است. زیرا این دستگاه به عنوان ابزاری قوی در میکس و ترکیب موسیقی کار دی جی‌ها را تسهیل می‌کند.
  • مشخصات فنی محصول: ابعاد این مدل شامل 487×58.5×271.2 میلی‌ متر و وزن آن 2.1 کیلوگرم است. این دستگاه ضمن سازگاری با نرم افزار Virtual DJ Traktor، دارای ورودی میکروفون، 2 عدد خروجی هدفون، 2 کانال به همراه 8 پد است. نرم افزار همراه این محصول Serato DJ نام دارد.
  •  اقلام داخل جعبه: شامل کاتالوگ و کابل کامپیوتر است.

بازه قیمت: برای خرید دی ‌جی کنترلر  پایونییر مدل Pioneer DDJ-SB2 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

 خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-SB2                                خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer DDJ-SB2

معرفی امکانات دی جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer XDJ-RX3

  • کاربرد: این دستگاه حرفه‌ای و قدرتمند، بروز هرگرونه اشتباه در میکس و ترکیب آهنگ را کاهش می‌دهد.
  • مشخصات فنی محصول: این دستگاه دارای نشانگر LED، 2عدد کانال و 16 پد است. همچنین ابعاد آن شامل 728.1×118.4×469.5 میلی متر و وزن آن 9.3 کیلوگرم است. دی جی کنترلر پایونییر مدلPioneer XDJ-RX3 با نرم افزارrekordbox Serato DJ Pro  سازگار است. همچنین دو پورت USB و یک پردازشگر داخلی به همراه میکسر چهار کاناله دارد. صفحه نمایش آن 10.1 اینچی است.
  • اقلام داخل جعبه: شامل یک کاتالوگ و کابل برق است.

بازه قیمت: قیمت این دستگاه ۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. البته برای خرید دی ‌جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer XDJ-RX3 با متخصصین گالری آربی تماس بگیرید.

خرید دی‌ جی کنترلر پایونییر مدل Pioneer XDJ-RX3

درباره گالری آربی

گالری آربی از سال 1378فعالیت خود را در توسعه هرچه بهتر خدمات فروش محصولات موسیقی الکترونیکی آغاز کرد. در ابتدا حوزه کاری گالری آربی بر فروش پیانو، گیتار و کیبرد متمرکز شد. در سال 1382 نیز زمینه کاری گالری آربی به فروش ادوات موسیقی الکترونیک توسعه یافت. همچنین از سال 1385 تاکنون نمایندگی فروش محصولات ادوات موسیقی الکترونیکی برند پایونییر کشور ژاپن (Pioneer) در ایران را برعهده دارد. اکنون گالری آربی در زمینه فروش ابزار موسیقی الکترونیکی برند Pioneer DJ پیشرو است. علاوه بر دی جی کنترلر پایونییر، از جمله کالاهای دیگر گالری آربی می‌توان به فروش دی جی پلیر، میکسر و پلیر و هدفون دی جی اشاره کرد.

مخاطبان می‌توانند برای خرید دی جی کنترلر پایونییر، نصب و راه‌اندازی آن در مکان‌هایی مانند تالارهای جشن، سالن‌های کنفرانس، سینما، مدارس، رستوران و کافی‌شاپ  با متخصصین گالری آربی به آدرس DJRB.IR تماس حاصل نمایند.

همچنین به‌منظور تعامل حضوری می‌توانید به آدرس تهران، خیابان جمهوری، مقابل بازار چارسو، پاساژ پیروز، طبقه اول، پلاک ۱۹ مراجعه کنید. پرداخت اقساطی نیز در گالری آربی امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی گالری آربی می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۱۴۲۷۲۷ و یا پست الکترونیکی مجموعه به آدرس info@djrb.ir در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

در این پست به راهنمای خرید دی جی کنترلر و به‌ ویژه دی جی کنترلر پایونییر در 12 مدل پرداختیم. در این فهرست به بخش‌های مهمی برای خرید بهترین دی جی کنترلر پایونییر اشاره شد. باید به مواردی مانند امکانات، قابلیت‌ها و در عین حال قیمت دی جی کنترلر پایونییر توجه کرد. گالری آربی به آدرس  DJRB.IR برای خرید دی جی کنترلر متناسب با نیاز افراد، طیف‌ وسیعی از دستگاه های دی جی کنترلر پایونییر را به مخاطبان و دوستداران ارائه می دهد.

شما می توانید در هر زمان با مراجعه به وبسایت گالری آربی یا تماس از طریق شماره تماس های ذکر شده در وبسایت اقدام به انتخاب دستگاه مورد نظر و ثبت سفارش نمایید.

 

 

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا
در این مقاله به بررسی دیجی کنترلر ها و دیجی میکسر ها و تفاوت های آنها پرداخته و به صورت کامل مزایای و تفاوت های آنها را بررسی می نماییم.

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید