بررسی و خرید دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV1

دسته‌بندی:

دسته‌بندی نشده

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

آبان 24, 1402

انتخاب و خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 رامی توان یکی از بهترین تصمیمات در راستانی انتخاب یک دستگاه دی جی مناسب دانست ، چراکه این محصول از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار شده و پاسخگوی بسیار مناسبی برای نیازها و مصارف مد نظر شما است. این سیستم را برند پایونیردیجی طراحی و تولید نموده و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای روانه بازار ساخته تا قابل استفاده برای افراد حرفه‌ای باشد. برخورداری از یک میکسر حرفه‌ای Djm-s و یک کنترلر plx که از امکان سفارشی سازی اپن فرمت و scratch Djs برخوردار شده تنها برخی از مشخصات و ویژگی‌های این محصول بوده که به خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 و استفاده فراوان از آن کمک رسانده است.

در این مطلب به بررسی این محصول خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و دلایل خرید و مزایای استفاده از آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

بررسی و خرید دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV1

بررسی دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1

پیش از خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 باید با برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصول آشنا شده و امکانات آن را به دقت بررسی نمایید. این دی جی کنترلر از طراحی منحصر به فردی برخوردار شده و دارای دو دک حرفه‌ای می باشد.

این دو دک به صورت کامل با سراتو دی جی لایت و دی جی پرو سازگاری و تطابق داشته و شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را متصل سازید. برند پایونیر دیجی در ساختار این محصول از حلقه خودکار اتولوپینگ استفاده نموده و دکمه‌هایی را به منظور Tracking و Hot_cue تعبیه ساخته تا شما بتوانید کنترل این سیستم را به ساده‌ترین شکل ممکن در دست بگیرید.

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV1

یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول که به افزایش خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 هم کمک رسانده سبک طراحی خاص آن و سازگاری کامل با نرم‌افزار سراتو دی جی است. همان‌طور که می‌دانید این نرم‌افزار بسیار کاربردی بوده و در این صنعت محبوبیت فراوانی دارد. از آنجایی که نرم‌افزار رایگان سراتو دی جی بسیار کامل و جامع میباشد با استفاده از آن نیازی به نرم‌افزار و برنامه دیگری نخواهید داشت.

ویژگی‌ها و دلایل خرید دی جی کنترلر  pioneer DDJ-REV1

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 با افزایش فراوانی روبرو شود، ویژگی‌های خاص این محصول است. برند پایونیردیجی این دستگاه خود را با امکانات قابل توجهی طراحی کرده و قابلیت‌های زیادی را به منظور ترکیب کردن چندین نوع موسیقی در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با کمک این سیستم به راحتی بخش کوتاهی از یک آهنگ را جلو و یا عقب نموده و یا برای کنترل دقیق‌تر موسیقی‌ها از کلیدهای تنظیم کننده ضرب آهنگ استفاده کنید. این کلیدها ۶۰ میلی متری بوده و به صورت افقی در بخش بالایی پخش کننده موسیقی یعنی دک واقع شده‌اند.

پس با کمک این سیستم شما می‌توانید به راحتی آهنگ‌های مد نظر خود را با یکدیگر ترکیب ساخته و یا به آن‌ها جلوه‌های صوتی اضافه کنید و یا بخش کوتاهی از آهنگ مد نظر خود را جلو و عقب ببرید. این ویژگی‌ها تنها مشخصه این سیستم نبوده و برند پایونیر برای طراحی و ساخت آن از جاگ ویل‌های بزرگ‌تری استفاده کرده تا شما بتوانید بخش کوتاه موسیقی مد نظر خود را به عقب و جلو ببرید.

این محصول از یک اهرم کنترل کننده افکت نیز برخوردار شده است. یعنی شما می‌توانید در حالی که مشغول پخش یک موسیقی هستید با کمک این اهرم، لایه‌های صوتی مد نظر خود را به آن اضافه کنید و یا با حرکت دادن اهرم به سمت بالا، جلوه‌های صوتی اعمال شده بر روی موسیقی خود را ثابت نگه دارید. امکان تعویض آهنگ با استفاده از صفحه چرخان و با کمک حرکت دست دیگر قابلیت مهم این سیستم است.

از این ویژگی می‌توانید در موقعیتی استفاده کنید که یک آهنگ به پایان رسیده و موسیقی جدیدی برای پخش شدن آماده کرده‌اید. در این شرایط می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با کمک دستان خود، صفحه چرخان دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-REV1  را حرکت داده و با استفاده از آن موسیقی را عقب و یا جلو ببرید و یا دستان خود را از روی صفحه بردارید.

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV1

در این صورت نیازی به ایجاد تغییر در صدا به وسیله کنترل کننده‌ها و یا پیدا کردن زمان مناسب ب ای انجام این کار نخواهید داشت. در واقع تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب نوع موسیقی مد نظرتان برای پخش شدن است. بعد از آن باید کلیدهای کنترل کننده که قادر به زیاد کردن و یا کم کردن صدای لاین‌ها از چپ به راست و بالعکس هستند را فشار دهید و صفحه چرخان را به حرکت درآورید.

یکی دیگر از مهمترین دلایل خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 و استفاده و استقبال فراوان از این محصول، امکان وصل کردن میکروفون است. با کمک این قابلیت شما می‌توانید در مواقعی که موسیقی پخش می‌کنید صدای خود را هم به آن بیفزایید. پس در صورتی که تمایل داشته باشید نوعی آواز خاص را به موسیقی در حال پخش اضافه کنید نیازی به استفاده از تجهیزات خاص نخواهید داشت و یا لازم نیست از ابزارهایی از قبیل کارت صدا و ادغام کننده استفاده کنید.

دیگر ویژگی‌ها و مزایای خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1

پس از خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 و با دانلود نرم‌افزار رایگان سراتو دی جی لایت می‌توانید این دستگاه را با کمک یک کابل usb به کامپیوتر متصل ساخته و فعالیت خود را شروع کنید. تنها اندکی دستکاری و ایجاد تغییر و تحول در کلید، پیچ، فیدر و صفحات چرخان این سیستم کفایت می‌کند تا شما بتوانید از امکانات خاص و جلوه‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

از دیگر ویژگی‌ها و مزایای این محصول می‌توان به امکانات ردیابی نوآورانه اشاره کرد و یا قیمت مقرون به صرفه و متناسب با کارایی‌ها و امکانات آن را نام برد. این محصول به دو کانال مجهز شده و تعداد پدهای آن هم به ۱۶ عدد می‌رسد. داشتن کارت صدای ۲۴ بیت و ۴۸ کیلو هرتز بر ثانیه و اندازه جاگ‌ویل‌های ۶.۵ اینچی با کارایی بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

برند پایونیر این دی جی کنترلر خود را با یک عدد ورودیusb  تایپ b روانه بازار ساخته و یک عدد خروجی هدفون ۳.۵ میلیمتری را برای آن در نظر گرفته است.

برخورداری از یک ورودی میکروفون ۶.۳ میلیمتری و خروجی مستر rca از دیگر ویژگی‌های این محصول و مهمترین دلایل خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 است. ابعاد این دستگاه ۵۲۶ در ۵۹.۲ در ۲۵۵.۵ است. برند پایونیر این دستگاه را در وزن ۲.۱ کیلوگرم طراحی کرده و با اقلامی از قبیل کابلusb، کاتالوگ و راهنمای شروع سریع در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

شما می توانید جهت خرید دی جی کنترلر pioneer DDJ-REV1 و انواع دیگر دی جی کنترلرهای پایونییر دیجی با متخصصین گالری آربی در ارتباط باشید.

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا
در این مقاله به بررسی دیجی کنترلر ها و دیجی میکسر ها و تفاوت های آنها پرداخته و به صورت کامل مزایای و تفاوت های آنها را بررسی می نماییم.

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید