دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 یک محصول بی‌نظیر است که با طراحی جذاب، امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب، بهترین دی جی کنترلر موجود در بازار محسوب می‌شود.

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

مهر 22, 1402

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 یک محصول بی‌نظیر می باشد که با طراحی جذاب، امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب، بهترین دی جی کنترلر موجود در بازار محسوب می‌شود. پایونیر در ساخت این محصول از تمام تجربه خود استفاده نموده است تا یک دی جی کنترلر خارق‌العاده را در اختیار کاربرانش قرار دهد. با ما همراه باشید تا به کلیه ویژگی‌های DDJ- FLX 4 بپردازیم.

دی جی کنترلر پایونیر pioneer ddj-flx4

محصولی از پایونیر

وقتی صحبت از دنیای دی جی کنترلرها می‌شود، پایونییر دیجی اولین و مهم‌ترین شرکتی است که نام آن به ذهنمان می‌رسد. این شرکت معتبر از ابتدای ساخت دی جی کنترلرها تاکنون همواره به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای کاربران حرفه‌ای شناخته شده است. پانونیردیجی به دلیل تلاش های خود در ساخت محصولاتی با طراحی خاص و کاربردی معرفی می‌شود.

کلیه محصولات پایونیر از جمله DDJ – FLX 4 با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه کنترل صدا ساخته شده‌اند. با خرید این محصول می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت دریافت بهترین کیفیت ممکن داشته باشید. پایونیردیجی در این دی جی کنترلر امکاناتی را قرار داده است که قطعاً نیازهای کلیه کاربران مبتدی و کاربران حرفه‌ای را برطرف خواهند کرد.

آشنایی با دی جی کنترلر پایونیر pioneer ddj-flx4

با خریداری این دی جی کنترلر در واقع در حال سرمایه‌گذاری بر روی تاریخ و اعتبار شرکت پایونیردیجی هستند. مدل DDJ – FLX 4 که به عنوان یک محصول پرفروش نیز در نظر گرفته می‌شود از جدیدترین دی جی کنترلرهای پایونیر است که تنها یک بار استفاده از آن به شما نشان می‌دهد چرا پایونیردیجی در این بازار حرف اول را می‌زند.

پشتیبانی نرم افزاری گسترده

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی این محصول از نرم افزارهای مختلف است. پایونیردیجی موقعیتی را برای شما عزیزان به وجود آورده است که بتوانید از چندین نرم افزار گوناگون برای کنترل این محصول استفاده کنید.

از جمله مهم‌ترین نرم افزارهای قابل استفاده با این محصول می‌توانیم به مواردی همچون رکوردباکس، سراتو دی جی لایت و دی جی پرو اشاره کنیم. هر یک از نرم افزارها به نوبه خود دارای سطح کیفی بالایی هستند و می‌توانند کلیه نیازهای شما را به طور کامل برطرف کنند.

پشتیبانی نرم افزاری گسترده دی جی کنترلر پایونیر pioneer ddj-flx4

البته باید بیان کنیم که برخی از این نرم افزارها تنها بر روی سیستم عامل خاصی قابل اجرا خواهند بود. به عنوان مثال، نرم افزار رکوردباکس بر روی سه پلتفرم ویندوز و مک، اندروید و آی او اس قابل دریافت است. این در حالی صورت می‌گیرد که نرم افزار سراتو دی جی لایت تنها بر روی مک و ویندوز و نرم افزار دی جی پرو نیز تنها بر روی آی او اس کاربرد دارد.

بخوانید  نصب و راه اندازی سیستم صوتی هیئت

وجود این پشتیبانی گسترده در دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 موجب شده است که دی جی‌ها بتوانند در هر لحظه و هر زمان از این محصول به سادگی استفاده کنند. در واقع شما می‌توانید حتی با استفاده از تلفن همراه خود نیز این کنترلر را به طور کامل فعال کنید و از آن بهره ببرید. این پشتیبانی گسترده تنها در محصولات ویژه پایونیر مشاهده می‌شود و نمی‌توان نظیر آن‌ را در محصولات سایر شرکت‌های فعال در این حوزه مشاهده کرد.

پشتیبانی از دیوایس‌های مختلف

همان‌طور که بیان شد، مهم‌ترین ویژگی‌ دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 پشتیبانی این محصول از نرم افزارهای مختلف است. این بدان معناست که به صورت اتوماتیک می‌توانید از چند دیوایس گوناگون برای کنترل این دستگاه استفاده ببرید.

پشتیبانی از دیوایس‌های مختلف در DDJ-FLX4

برای استفاده از این محصول تنها کافی است دستگاه خود را به وسلیه بلوتوث یا کابل یو اس بی به این دی جی کنترلر متصل کنید. با توجه به این مورد می‌توان بیان کرد که هیچ محدودیتی برای دی دی جی – اف ال اکس ۴ وجود ندارد و هر کسی می‌تواند از آن برای اهداف خود کمک بگیرد.

ساختار یوزرفرنلی و لی اوت کاملاً پروفشنال

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 به نحوی طراحی شده است که ساختاری مطابق نیازهای کاربران داشته باشد. این ساختار یوزرفرندلی موجب می‌شود تا حتی کاربران مبتدی نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. لی اوت پروفشنال این محصول به صورت خاص بر اساس محصولات قویتر پایونیر طراحی شده است تا هیچ مشکلی در کنترل کردن آن نداشته باشید.

ساختار یوزرفرنلی و لی اوت کاملاً پروفشنال DDJ-FLX4

همه چیز در این لی اوت به شکل ساده اما کاملاً کاربردی قرار گرفته است. همین امر موجب مي‌شود تا بتوانید با خیال راحت و بدون سردرگمی از آن استفاده ببرید. اندازه بسیار مناسب دی دی جی – اف ال اکس ۴ آن را به یک همراه عالی برای سفرها تبدیل کرده است و می‌توانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید.

وجود این دو ویژگی اساسی آن هم در محصولی که توسط شرکتی به بزرگی پایونیر عرضه شده است خود نشان‌دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود. لی اوت پرفشنال این محصول در کنار اندازه کوچک آن جای هیچ‌گونه انتقادی را باقی نمی‌گذارد.

بخوانید  بهترین میکروفون برای تولید پادکست

ویژگی‌های میکس هوشمند یا اسمارت میکس

یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران محصولاتی همچون دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 آن است که هنوز در ابتدای راه خود قرار دارند و به همین دلیل نمی‌توانند از کلیه پتانسیل ارائه شده در چنین محصولاتی به نحو احسن استفاده کنند. خوشبختانه پایونیر حتی به این موضوع نیز فکر کرده و راه حل اسمارت میکس را ارائه کرده است.

ویژگی‌های میکس هوشمند یا اسمارت میکس DDJ-FLX4

اگر بلد نیستید میکس انجام دهید لازم نیست نگرانی خاصی داشته باشید. تنها کافی است قابلیت اسمارت فیدر را فعال کنید. این ویژگی به صورت خودکار پارامترهای مختلف موزیک را بر اساس نیاز شما تنظیم می‌کند. به عنوان مثال دیگر نیاز نیست در زمان جامپ از یک آهنگ به آهنگ دیگر ولوم، بیس و مواردی از این دست را به شکل شخصی تنظیم کنید.

این کار به صورت اتوماتیک توسط اسمارت فیدر انجام می‌گیرد تا شما بتوانید تمرکز اصلی خود را بر روی انتخاب آهنگ‌های ویژه بگذارید. اسمارت فیدر برای کاربران حرفه‌ای نیز مناسب به نظر می‌رسد، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا دیگر بر روی موارد کم اهمیت تمرکز نداشته باشند و به فکر خلاقیت‌های جدید بیفتند.

امکان استفاده در کنار سرویس‌های موسیقی

یک ویژگی‌ مهم که در هر باید به دنبال آن باشید، امکان استفاده از سرویس‌های موسیقی مختلف در کنار آن است. دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 این قابلیت ویژه را برای شما عزیزان فراهم کرده است و به راحتی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

امکان استفاده در کنار سرویس‌های موسیقی در DDj-FLX4

نرم افزار رکوردباکس که با این سیستم عرضه می‌شود با سیستم‌های استریم گوناگونی همخوانی دارد. از جمله این سرویس‌ها باید به مواردی همچون تیدال، بیت پورت، بیت سورس و ساند کلاود اشاره کنیم. تنها کافی است موسیقی مدنظر خود را از بین این گزینه‌های گوناگون انتخاب کنید و آن را در دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 به اجرا در بیاورید.

شایان ذکر است که این محصول به صورت خودکار توانایی ساخت صداهای شخصی و افکت‌های فردی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این بدان معناست که دیگر نیاز نیز هر افکت را به صورت جداگانه ذخیره‌سازی کنید. مجموع این موارد پایونیر دی دی جی – اف ال اکس ۴ را به یک گزینه بی‌نظیر تبدیل کرده است.

بدون نیاز به نصب درایور

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 بدون نصب هیچ گونه درایور خاصی قابل استفاده است. در واقع تنها باید این محصول را به کامپیوتر خود وصل کنید! این دی جی کنترلر از قابلیت پلاگ اند پلی پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل عملاً نیازی به نصب درایور برای آن وجود ندارد.

بخوانید  مقایسه نرم افزار Serato و Rekordbox

DDJ-FLX4 نیاز به نصب درایور خاصی ندارد.

علاوه بر این، باید بگوییم که فریمویر دی دی جی – اف ال اکس ۴ به صورت خودکار به روزرسانی می‌شود تا دیگر نگرانی خاصی از بابت بروز بودن آن نداشته باشید. این امر در حالی صورت می‌گیرد که سایر محصولات همرده این دی جی کنترلر از چنین قابلیتی برخوردار نیستند.

پرفورمنس پدز

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 دارای پدهای پرفورمس گوناگونی است که تعداد آن‌ها با هشت عدد می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید داشتن پدهای پرفورمنس تأثیر بسیار زیادی در ساده‌سازی روند ریمیکس دارد و به همین دلیل باید به دنبال محصولاتی با این قابلیت باشید.

پرفورمنس پدزهای DDj-FLX4

خوشبختانه پایونیر در این دی جی کنترلر هشت پد گوناگون را قرار داده است که به صورت پلاستیکی هستند و پشت آن‌ها نیز یک سیستم نوری جای دارد. با استفاده از این پدها میتوانید مواردی همچون بیت جامپ و سمپلر را به طور کامل کنترل کنرد.

مصرف انرژی پایین

این محصول به سادگی و تنها با یک اتصال یو اس بی قابل استفاده خواهد بود. در واقع نیازی به یک اداپتور جداگانه برای آن وجود ندارد. پورت یو اس بی موجود در لپتاپ شما نیز جوابگوی انرژی موردنیاز این دستگاه است.

سخن پایانی

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 را می‌توان یک دی جی کنترلر کاملاً ویژه و خاص دانست. این محصول انبوهی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات پایونیر را در خود ترکیب کرده است و به همین دلیل باید از آن به عنوان یک کنترلر جذاب و کاربردی یاد کرد.

چرا دی جی کنترلر پایونیر pioneer ddj-flx4 ؟

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX4 باید به مواردی همچون وجود قابلیت اسمارت فیدر، وجود پشتیبانی از دیوایس‌های گوناگون و پشتیبانی از نرم افزارهای متنوع یاد کنیم. علاوه بر این، این دی جی کنترلر می‌‌تواند در هر فضایی همراه شما باشد، زیرا وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است.

شما می توانید در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات ، مشاوره و راهنمایی جهت خرید دی جی کنترلر مورد نظر خود با کارشناسان گالری آربی در ارتباط باشید.

 

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید