برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید:09352999999

آموزش نصب نرم افزار ویرچوال دیجی Virtual DJ

برای نصب نرم افزار ویرچوال دیجی لازم نیست مراحل پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید. همان‌طور که می‌دانید این نرم افزار یکی از جذاب‌ترین نرم‌افزارهای مربوط به طراحی موزیک محسوب می‌شود

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

آبان 1, 1402

برای نصب نرم افزار ویرچوال دیجی لازم نیست مراحل پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید. همان‌طور که می‌دانید این نرم افزار یکی از جذاب‌ترین نرم‌افزارهای مربوط به طراحی موزیک محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی را به دست آورده است. شما نیز می‌توانید پس از آشنایی با نحوه نصب ویرچوال دیجی به راحتی از این محصول برای اهداف مختلف خود استفاده ببرید.

آموزش نصب نرم افزار ویرچوال دیجی

معرفی نرم افزار

پیش از توضیح نصب ویرچوال دیجی بهتر است کمی بیشتر با آن آشنا شویم. ویرچوال دیجی را می‌توان یک نرم افزار اساسی به منظور میکس کردن انواع فایل‌های ام پی تری دانست. این محصول می‌توان انواع آهنگ‌های مدنظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن میکس کند و در نتیجه کار شما را به عنوان یک دیجی بهبود ببخشد.

معرفی نرم افزار ویرچوال دیجی

ویرچوال دیجی یک انجین اختصاصی دارد که به صورت ویژه برای همین نرم افزار تهیه شده است. از این انجین با نام بیت لاک یاد می‌شود و ساختار جذاب آن بسیاری از کاربران را به سمت ویرچوال دیجی جذب کرده است. با استفاده از این نرم افزار می‌‌توانید به امکاناتی همچون تنظیم اتوماتیک میزان سطوح اجرایی دسترسی داشته باشید.

نرم افزار ویرچوال دیجی

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ویرچوال دیجی قابلیت درگ اند دراپ است. با استفاده از این قابلیت تنها کافی است فایل‌های صوتی مدنظر خود را به سمت برنامه بکشید و آن‌ها رها کنید تا به ترتیب پشت سرم هم قرار بگیرند. این نرم افزار از سه باند اکولایزر پشتیبانی می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است، آن هم برای نرم افزاری که حجم بسیار پایینی از سیستم رایانه‌ای شما را به خود اختصاص می‌دهد.

بخوانید  پایونییر دی جی و آلفاتتا ، آینده پایونییر دی جی چه خواهد شد ؟

نرم افزار ویرچوال دیجی

 

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان گالری آربی در ارتباط باشید.

نصب کردن

همان‌طور که گفته شد، نصب کردن ویرچوال دیجی بسیار ساده است و لازم نیست نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. برای نصب این نرم افزار باید فایل ست آپ آن را از سایت‌های معتبر و حرفه‌ای دانلود کنید. پس از دانلود کردن به پوشه مربوطه بروید و بر روی آیکون مربوط به ست آپ این برنامه کلیک کنید. سپس با صفحه‌ای همچون صفحه زیر روبه‌رو خواهید شد.

نصب کردن نرم افزار ویرچوال دیجی

در این بخش لازم است که تیک مربوط به قبول کردن کلیه قوانین و مقررات ارائه شده توسط این نرم افزار را بزنید. در غیر این صورت امکان نصب کردن آن برایتان وجود نخواهد داشت. این قوانین و مقررات مربوط به نحوه استفاده از ویرچوال دیجی هستند و هیچ تغییری در سیستم عامل شما به وجود نمی‌آورند.

پس از تیک زدن گزینه مربوطه نوبت به کلیک بر روی دکمه install می‌رسد. با کلیک بر روی این دکمه روند نصب نرم افزاری ویرچوال دیجی آغاز خواهد شد. بسته به میزان سرعت کلی سیستم شما و همچنین میزان رم ممکن است این موضوع به یک روند زمان‌بر تبدیل شود. بهتر است صبر داشته باشید و بگذارید تا فرایند نصب به خوبی طی شود. در طول انجام این موضوع پنجره‌ای همچون مورد زیر را مشاهده خواهید کرد. در حین نصب سایر برنامه‌های فعال در ویندوز را ببندید تا این امر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. به هیچ وجه بر روی گزینه کنسل کلیک نکنید، چون این گزینه کل روند نصب را متوقف خواهد کرد.

بخوانید  بهترین نرم‌افزارهای دی جی

نصب ویرچوال دیجی

پس از پایان یافتن روند نصب ویرچوال دیجی، یک پنجره دیگر که شکلی همانند تصویر زیر دارد برای شما مشخص خواهد شد. شما در این بخش دو گزینه در اختیار دارید، گزینه اول مربوط به لانچ کردن یا وارد شدن به برنامه است و گزینه دوم نیز شما را از ست آپ برنامه خارج می‌کند.

نصب ویرچوال دیجی

قطع دسترسی فایروال

به منظور فعال ماندن کرک برنامه لازم است که دسترسی ویرچوال دیجی به اینترنت را کاملاً قطع کنید. برای انجام این کار نیاز به قطع دسترسی از طریق فایروال ویندوز وجود دارد. ابتدا به کنترل پنل بروید و سپس ویندوز فایروال را جستجو کنید.

قطع دسترسی فایروال برای ویرچوال دیجی

حالا بر روی گزینه advance  بزنید و گزینه outbound setting را انتخاب کنید. در گام بعدی باید new rule را به عنوان مورد اصلی برگزینید. با کلیک بر روی new rule وارد یک صفحه می‌شوید که باید در آن بر روی program  کلیک کنید و next را بزنید. در صفحه پیش رو روی قسمت browse بزنید و آدرس محل نصب برنامه ویرچوال دیجی را پیدا کنید و به سراغ آیکون آن بروید. بر روی آیکون برنامه در پوشه نصب کلیک کنید تا ویندوز آن را تشخیص دهد.

حالا گزینه block the connection را انتخاب کنید و next را بزنید. در پنجره جدید هر سه موردی که برایتان به نمایش درآمده‌اند را انتخاب کنید و باز next را کلیک کنید. در پایان این مراحل نیز گزینه finish را انتخاب کنید تا دسترسی ویرچوال دی جی به اینترنت قطع شود.

سیستم موردنیاز

همان‌طور که می‌دانید برای نصب هر نوع برنامه‌ای بر روی ویندوز باید حتماً سیستم موردنیاز آن را پیش از نصب بررسی کنید تا خیال راحتی از بابت نصب بدون مشکل برنامه مدنظر داشته باشید. برای نصب ویرچوال دیجی نیز باید این سیستم به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. اگر دارای رایانه‌ای با مشخصات زیر هستید، ویرچوال دی جی بدون مشکل بر روی ویندوز شما نصب می‌شود:

  • ویندوز 7/8/10/11
  • اینتل i5 یا بالاتر
  • کارت صدا چند کاناله
  • رم 4 گیگابایت
  • 200 مگابایت فضای خالی روی هارد
  • کارت گرافیک AMDیا انویدیا
بخوانید  نحوه نصب و راه اندازی سیستم صوتی بیمارستان

با توجه به این مشخصات می‌‌توان بیان کرد که اکثر کاربران می‌توانند حتی بر روی لپتا‌پ‌ها و سیستم‌های قدیمی خود نیز این نرم افزار را نصب کرده و از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنند. در واقع این نرم افزار به مشخصات سخت افزاری چندان پیچیده و گران قیمتی نیاز ندارد و لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویرچوال دی جی

 

سخن پایانی

در این متن به نصب ویرچوال دیجی اشاره کردیم. این نرم افزار از جمله کاربردی‌ترین و در عین حال سبک‌ترین نرم افزارهای مخصوص تولید محصولات صوتی است که می‌توانید از آن به منظور میکس اهنگ‌های مختلف و کنترل دقیق و حرفه‌ای خروجی مدنظر خود استفاده کنید.

نرم افزار ویرچوال دی جی

ویرچوال دیجی هم برای سیستم عامل مک او اس و هم برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است و هر دوی این محصولات دارای کاربرد کاملاً یکسان هستند. شما می‌توانید با دانلود نرم افزار ویرچوال دیجی و استفاده صحیح از آن توانایی‌های خود را در این زمینه افزایش دهید و به یک دی جی عالی تبدیل شوید.

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

مقایسه کامل دی جی میکسر Pioneer DJM-900NXS2 و Pioneer DJM-V10
معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید