برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید:09352999999

معرفی ویژگی های دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400  یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار به شمار می‌آيد که به دلیل برخورداری از جدیدترین امکانات و همچنین کیفیت ساخت فوق‌العاده توانسته است نیاز اکثر کاربران را به خوبی برطرف کند.

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

مهر 8, 1402

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400  یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار به شمار می‌آيد که به دلیل برخورداری از جدیدترین امکانات و همچنین کیفیت ساخت فوق‌العاده توانسته است نیاز اکثر کاربران را به خوبی برطرف کند. با خرید این دستگاه می‌توانید خیال راحتی از بابت خرید یک محصول کاربردی و بی‌نظیر داشته باشید.

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400

معرفی محصول

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که هر دیجی باید نسبت به خریداری آن اقدام کند، دیجی کنترلر است. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از یک سری نرم افزارهای ویژه، موسیقی‌های مختلف را با یکدیگر میکس کنید. دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 نیز یکی از همین دستگاه‌ها محسوب می‌شود. وجود پدها، کلید‌ها، ناب‌ها و نوارهای لمسی گوگاگون در این محصول فوق‌العاده به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید هر نوع میکس خاصی را به راحتی تولید کنید.

ساده‌سازی روند دی جی از جمله مهم‌ترین مشخصات این محصول بی‌نظیر است. حتی اگر جزو دی جی های مبتدی به شمار می‌آيید نیز می‌توانید به خوبی از این دستگاه و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد به راحتی استفاده کنید. شایان ذکر است که دستگاه خاص از پایونیر با نرم افزار رکوردباکس نیز به طور کامل همخوانی خواهد داشت و لازم نیست که در این زمینه نگرانی خاصی داشته باشید.

شرکت پایونیر به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده حوزه صوت در جهان به شمار می‌آيد. بزرگ‌ترین دی جی‌های داخلی و خارجی فقط و فقط از محصولات این شرکت محبوب کمک می‌گیرند. دلیل این امر کاملاً واضح است، کیفیت و کارایی دستگاه‌های دی جی پایونیر با دستگاه‌های هیچ شرکت دیگری قابل مقایسه نیست. دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 نیز از جمله برترین محصولات این شرکت دوست داشتنی است که تجربه کار با آن یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود.

انتخابی عالی برای همه

دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 در رده دستگاه‌های فلگشیپ شرکت پایونیر قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها در واقع بهترین و کاربردی‌ترین محصولات پایونیر هستند که به عنوان مهم‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند. اگر کمی از این سری خبر داشته باشید می‌دانید که محصولات قرار گرفته در رده DDJ به دلیل وجود کنترلرهای ان ایکس اس ۲ به انتخاب نخست همه کاربران تبدیل شده‌اند. برخورداری از دکمه‌های خاصی همچون دکمه بیت اف اکس و سی دی جی استایل می‌تواند کلیه نیازهای شما را به عنوان یک دیجی برطرف کند. با خریداری این دستگاه و استفاده از آن قطعاً دیگر به سراغ سایر کنترلرهای دی جی نمی‌روید.

بخوانید  مقایسه نرم افزار Serato و Rekordbox

همان‌طور که در بخش قبلی بیان شد، دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 به طور کامل از نرم افزار ریکوردباکس پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که با وصل کردن این دستگاه به نرم افزار ریکوردباکس می‌توانید پتانسیل کامل کنترلر دی جی را کشف کنید و از آن به منظور دستیابی به بهترین میکس‌ها کمک بگیرید. این به شما اجازه می‌دهد تا جذاب‌ترین و زیباترین میکس‌ها را به راحتی تهیه کنید و کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های پایونیر دی دی جی – ۴۰۰ را به دست بیاورید.

نکته مهمی که در رابطه با این محصول بی‌نظیر باید به آن اشاره کنیم، وزن کم این دستگاه در مقابل رقبای آن است. برخلاف اکثر دستگاه‌های همرده، این دی جی کنترلر وزن کمی دارد و به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید آن را به محیط مدنظر خود انتقال دهید. همان‌طور که می‌دانید داشتن وزن مناسب یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان تهیه هر نوع دستگاه دی جی باید به آن دقت داشته باشید. خوشبختانه دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 به طور کامل نیازهای شما را در این رابطه برطرف خواهد کرد.

اجراهای خاص و منحصر به فرد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند، وجود قابلیت خاصی با نام بیت اف اکس است. همان‌طور که می‌دانید یک خواسته اساسی برای بسیاری از دی جی‌ها آن است که بتوانند اف اکس مدنظر خود را با توجه به تمپو ترک تنظیم کنند.

معرفی ویژگی های دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400

دیگر لازم نیست به دنبال یک دستگاه خاص با این قابلیت باشید، زیرا این محصول از پایونیر به طور کامل این ویژگی را در اختیار شما قرار خواهد داد. بیت اف اکس در این محصول به نحوی طراحی شده است که بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکل خاصی تمپو ترک را با اف اکس تنظیم کنید و نظر همه افراد را به سمت خود جلب نمایید.

یکی دیگر از بخش‌های مهم دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 که باید به آن توجه داشته باشید، بخشی با عنوان استایل کلاب است. این بخش برای کسانی که بحث دی جی بودن را به تازگی شروع کرده‌اند قطعاً عالی خواهد بود. شما می‌توانید انبوهی از استایل‌های مختلف را با بهره‌گیری از ناب‌های موجود بر روی این دی جی کنترل ایجاد کرده و آن‌ها را بر اساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهید.

بخوانید  مقایسه دی جی کنترلر FLX4 و ReV1

این موضوع برای کسانی که قصد دارند چندین استایل مختلف را در مدت زمان کوتاهی میکس کنند نیز عالی به نظر می‌رسد. با استایل کلاب عملاً هیچ‌گونه محدودیت خاصی نخواهید داشت و خیلی راحت می‌توانید میکس مدنظر خود را در جشن‌ها و مهمانی‌های گوناگون ایجاد کنید.

خروجی‌های گوناگون برای دستگاه‌های مختلف

امکان خروجی گرفتن به اشکال مختلف در یک دستگاه کنترلر دی جی از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت پایونیر نیز با توجه به همین موضوع اساسی در دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 امکان خروجی به دستگاه‌های گوناگون را برای شما فراهم آورده است.

به عنوان مثال شما می‌توانید خروجی دستگاه را تنها بر روی لپتاپ خود گوش کنید و یا تنها با یک کلیک خروجی صدا را به هدفونتان انتقال دهید. این روند ساده برای مواقعی که قصد دارید در منزل به میکس موسیقی‌های مختلف بپردازید واقعاً عالی خواهد بود و نمی‌توان از اهمیت آن چشم‌پوشی کرد.

به طبع علاوه بر موارد فوق، امکان خروجی گرفتن مستقیم از این دستگاه بر روی اسپیکرهای باکیفیت و حرفه‌ای نیز وجود دارد. در واقع مهم نیز به چه نوع خروجی خاصی نیاز دارید، زیرا این محصول به طور قطع کلیه نیازهایتان را به سادگی برطرف خواهد کرد.

قیمت این دستگاه

بحث قیمت همواره یک بحث بسیار مهم برای خرید دستگاه‌های کنترلر دی جی بوده است. امروزه چنین محصولاتی با قیمت‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسند و همین امر موجب شده است تا کاربران در زمان خریداری آن‌ها کمی سردرگم شوند.

خوشبختانه می‌توانیم به این امر اشاره کنیم که دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 نسبت به کلیه امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت بسیار مناسبی دارد. در واقع با صرف یک هزینه معقول می‌توانید این دستگاه بی‌نظیر را به راحتی مورد بهره‌برداری قرار دهید. این امر در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از دستگاه‌های همرده این محصول قیمتی گزاف دارند و اکثر کاربران نمی‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

بنابراین، اگر از جمله کاربرانی هستید که دارای بودجه چندان زیادی نیستند و یا قصد ندارند هزینه بالایی را برای یک دستگاه کنترلر دی جی پرداخت کنند،‌ توصیه می‌کنیم که این محصول از شرکت پایونیر را حتماً در نظر داشته باشید و آن را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب کنید ، همچنین می توانید با کارشناسان مجموعه گالری آربی در ارتباط باشید.

متصل کردن دستگاه به رایانه

لطفاً به این موضوع توجه داشته باشید که دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 یک دستگاه آل این وان نیست. این بدان معناست که برای استفاده از کلیه ویژگی‌های مدنظرتان این دستگاه را به لپتاپ متصل کنید. متصل کردن دستگاه مدنظر به رایانه نیز به راحتی صورت می‌گیرد و تنها کافی است یک رایانه با پورت یو اس بی داشته باشید.

بخوانید  نصب سیستم صوتی باشگاه

پس از متصل کردن دستگاه به رایانه، باید به سمت برنامه ریکوردباکس بروید و آن را باز کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک دستگاه دی جی کنترلر خریداری شده را تشخیص می‌دهد و امکان انتخاب گزینه‌های گوناگون را برایتان فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است که نرم افزار ریکوردباکس نیاز به لایسنس فعال‌سازی دارد. خبر خوب آن است که شرکت پایونیر به همراه این دستگاه یک لایسنس اختصاصی از نرم افزار ریکوردباکس را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید بلافاصله پس از خرید دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 نسبت به استفاده از آن اقدام کنید و نیازی به پرداخت هزینه مجدد جهت خرید لایسنس توسط شما وجود نداشته باشد.

امکانات کلی

این دستگاه یک دی جی کنترلر دو کاناله است که شانزده عدد پد دارد. تعداد تمامی ولوم افکت‌های آن ۱ عدد است و افکت انبورد ندارد. تمامی جاگ ویل‌های این محصول از نوع شش و نیم اینچی هستند و یک ورودی میکروفون نیز برای آن تعبیه شده است.

وزن کلی دستگاه تنها ۲.۱ کیلوگرم است و همان‌طور که پیشتر گفته شد خیلی راحت می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. ورودی میکرون یک و چهار دهم اینچی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

وقتی صحبت از بهترین دستگاه‌های کنترلر دی جی موجود در بازار به شمار می‌آيد، همه کاربران حرفه‌ای به دی جی کنترلر Pioneer DDJ-400 اشاره می‌کنند. این محصول فوق‌العاده با داشتن امکانات عالی و قیمت مناسب می‌تواند بهترین انتخاب ممکن چه برای دی جی‌های مبتدی و چه برای دی جی‌های حرفه‌ای باشد.

امکانات گوناگونی همچون بیت اف اکس و یا کلاب استایل شما را از یک دی جی معمولی به یک دی جی بین‌المللی تبدیل خواهد کرد. خروجی‌های مختلف این دستگاه و همچنین هماهنگی کامل آن با نرم افزار ریکوردباکس موجب شده است تا هیچ شک و شبهه‌ای برای خرید آن وجود نداشته باشد.

شما می توانید جهت مشاوره ، راهنمای و طرح سوالات خود جهت خرید دی جی کنترلر مدنظر خود با کارشناسان گالری آربی در ارتباط باشید.

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

مقایسه کامل دی جی میکسر Pioneer DJM-900NXS2 و Pioneer DJM-V10
معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید