برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید:09352999999

فرق بین دو دستگاه DDJ-400 و DDJ Rev1

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

admin

تاریخ انتشار:

اسفند 25, 1401

دو دستگاه DDJ-400 و DDJ Rev1 از بسیاری جهات شبیه هم هستن. کنترلر های DDJ-400 و DDJ Rev 1 دو کاناله هستند که برای نرم افزار های dj لپ تاپ بسیار مناسب هستند خروجی های صوتی و هدفون ساده، سوکت میکروفون، کانکتور کامپیوتر، و کنترل های ضروری میکسر مانند EQ سه باند و فیلترها همگی شبیه هم هستند.

 

اما تفاوت بین دو دستگاه DDJ-400 و DDJ Rev1 چیست؟
نرم افزار
این بزرگترین تفاوت بین دو دستگاه DDJ-400 و DDJ Rev1 هست. DDJ-400 طراحی شده تا با نرم افزار رکورد باکس کار بکنه اما DDJ Rev1 ساخته شده تا با سراتو هماهنگ بشه. برای شما ممکنه انتخاب نرم افزار برای انجام کار ها کار مهمی باشه. البته برای انتخاب این دو نرم افزار زیاد حساسیت به خرج ندید چون جفتشون برای کار کردن عالین.

طراحی
یکی از مواردی که به خوبی در لیست تفاوت های DDJ-400 و DDJ-Rev1 وجود داره بحث طراحی ظاهریست. جاگیری دکمه ها نوع طراحی گوشه ها همه و همه تفاوت هایین که دو دستگاه DDJ-400 و DDJ-Rev1 دیده میشه و این دو دستگاه رو از هم متمایز کرده.

جاگیری میکسر ها
در DDJ-Rev1 میکسر به طور مشابه مثل میکسرهایی مانند DJ DJM-S7 قرار گرفته ، با پدهایی برای کنترل نرم افزار درست بالای دو کانال فیدر، و پدل هایی برای افکت ها. منتهی در DDJ-400 میکسر هایی مثل DJM-900 با یک نوار افکت در سمت راست کنترل های کانال. پس چیزی که شما رو برای انتخاب بین این دو درگیر میکنه فقط و فقط سلیقه شخصی شماست.

بخوانید  بهترین دی جی کنترلر برای مبتدی ها

اندازه واینل ها
DDJ-Rev1 کمی عریض تر از DDJ-400 است به همین دلیل واینل حرکتی روی آن بیشتر و روان تر حرکت میکنه پس برای کسایی که این موضوع اهمیت داره یا حتی به سایز دستگاه اهمیت میدهند این مورد میتونه بسیار اهمیت داشته باشه.

قابلیت های افکت
DDJ-Rev1 دارای دو موتور افکت مستقل است به این معنی که شما می توانید اثر متفاوتی روی هر کانال داشته باشید، در حالی که در DDJ-400، شما می توانید فقط یک افکت برای هر دو کانال به طور همزمان داشته باشید.

هزینه اضافی
DDJ-Rev1 با Serato DJ Lite عرضه می‌شه، نسخه‌ای از Serato که مطمئناً در مرحله‌ای می‌خواهید آن را به Serato DJ Pro ارتقا دهید هزینه آن 99 دلار است. قطعا ارزش در نظر گرفتن را دارد. از سوی دیگر، DDJ-400 با نسخه خوبی از Rekordbox DJ عرضه می‌شه. اما اگر بخواهید برای Rekordbox به سطح Pro ارتقا دهید، تنها راه برای انجام این کار از طریق اشتراک ماهانه است.

پس بحث ما این نیست که کدام یک از این دو دستگاه برای شما بهتر است، بحث ما اینه که تفاوت های این دو در چیه و شما با توجه به علاقه و سلیقه خودتون بتونید بهترین گزینه رو برای خودتون انتخاب و خریداری کنید.

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

مقایسه کامل دی جی میکسر Pioneer DJM-900NXS2 و Pioneer DJM-V10
معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید