برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید:09352999999

دی جی کنترلر دنون

کمپانی دنون یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدار تولیدکنندگان لوازم صوتی و به خصوص دی جی کنترلرها است که با تکیه بر ارائه ابزارهای جدید و انتخاب تکنولوژی‌های نوین در محصولاتش توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

rad

تاریخ انتشار:

مهر 18, 1402

کمپانی دنون یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدار تولیدکنندگان لوازم صوتی و به خصوص دی جی کنترلرها است که با تکیه بر ارائه ابزارهای جدید و انتخاب تکنولوژی‌های نوین در محصولاتش توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. برای مثال دی جی کنترلر دنون پرایم گو یک گزینه بسیار مهم از محصولات این شرکت است.

محصولات دنون را می‌‌توان به گزینه‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد که از بین آن‌ها می‌توانیم به مواردی همچون دی جی پلیرها، دی جی میکسرها، دی جی کنترلرها، دی جی ترنتیبل‌ها، دی جی اینترفیس‌ها و همچنین نرم افزار دی جی انجین اشاره کنیم. در ادامه متن نیز قصد داریم به دو محصول بسیار مهم از این شرکت بپردازیم.

دی جی کنترلر دنون

شما می توانید جهت مشاوره برای انتخاب هدفون دی جی مناسب با کارشناسان گالری آربی در ارتباط باشید.

 

دی جی کنترلر دنون پرایم گو

وقتی صحبت از دی جی کنترلر دنون به میان می‌آيد،‌ نخستین گزینه‌ای که باید به آن اشاره کرد،‌ دی جی کنترلر پرایم گو است. این محصول بسیار پیشرفته و در عین حال خوش قیمت توانسته است نظر بسیاری از دی جی‌های حرفه‌ای را به خود جلب کند.

پرایم گو بیش از چهار ساعت شارژ نگه مي‌دارد و به همین دلیل یک انتخاب عالی برای کسانی است که قصد دارند دستگاه دی جی خود را به شکل مداوم حمل و نقل کنند. باتری‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده‌‌اند از نوع لیتیوم هستند و به همین دلیل عمر مفید بسیار بالایی دارند.

بر اساس گفته‌های شرکت دنون این دی جی کنترلر به عنوان قابل حمل‌ترین کنترلر موجود در جهان شناخته شده است. بنابراین، اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید در طول مسیر و پیش از رسیدن به مقصد باز هم به تحلیل ریمیکس‌های خود بپردازید و آن‌ها را بهبود ببخشید، می‌توانید دی جی کنترلر دنون نوع پرایم گو را انتخاب کنید.

دی جی کنترلر دنون پرایم گو

قدرت بسیار بالا

دی جی کنترلر دنون نوع پرایم گو به دلیل بهره‌گیری از یک سیستم پردازشی فوق‌العاده قوی نیز شناخته شده است. این دی جی کنترلر یک پردازنده درونی دارد که با قدرت بسیار بالای خود می‌تواند به بهترین شکل ممکن تنظیمات مدنظر شما را اجرا کنند.

پردازنده پرایم گو برخلاف پردازنده بسیاری از محصولات موجود در بازار به شکل چند هسته‌ای است. این امر موجب خواهد شد تا پرایم گو بتواند سیستم عامل کاربردی و ویژه مختص محصولات دنون که به نام انجین او اس شناخته می‌شود را به طور کامل و بدون هیچ‌ مشکل خاصی اجرا کند.

سیستم عامل انجین او اس به نحوی طراحی و ساخته شده است که کاربران بتوانند در آسایش خاطر کامل و با سرعت بسیار بالایی به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنند. این سیستم عامل موجب می‌شود تا آهنگ دلخواه خود را از بین کلیه آهنگ‌های موجود در حافظه جستجو کنید. دیگر لازم نیست همه آهنگ‌ها را در ردیف‌های مشخصی تنظیم کنید، زیرا این دی جی کنترلر فرایند جستجو را تسریع کرده است.

دی جی کنترلر دنون پرایم گو

دی جی کنترلر دنون به دلیل بهره‌گیری از این سیستم عامل خاص می‌تواند حتی برای دی جی‌های تازه‌کار نیز گزینه‌آی فوق‌العاده باشد. به طور کلی محصولات این شرکت به صورت ساخته‌شده‌اند که کار با آن‌ها آسان باشد و خیلی زود بتوانید به کمکشان به بهترین ریمیکس مدنظر خود دست پیدا کنید!

بخوانید  معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT

 

یک صفحه نمایش خارق‌العاده

دی جی کنترلر دنون مدل پرایم گو دارای یک صفحه نمایش با اندازه هفت اینچ است که کیفیتی اچ دی دارد. با وجود این کیفیت می‌توانید کوچک‌ترین جزئیات مربوط به سیستم عامل انجین او اس را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. وجود یک صفحه نمایش لمسی برای کلیه افرادی که قصد دسترسی سریع به تنظیمات مدنظر خود را دارند و می‌خواهند در هر ثانیه اطلاعات ثابتی از فعالیت‌های خودشان به دست بیاورند،‌ ضرورت دارد و شرکت دنون نیز به خوبی با این موضوع مهم آشنا است.

دی جی کنترلر دنون پرایم گو

شما می‌توانید با استفاده کردن از این صفحه نمایش هفت اینچی به کنترل کردن کلیه پلی لیست‌های خود بپردازید. از سوی دیگر امکان مشاهده موج صوتی حاصل از آهنگ‌های مختلف وجود دارد و در همین بخش نیز می‌توانید موسیقی مدنظر خود را به راحتی جستجو کنید. جالب است بدانید که با بهره‌گیری از همین صفحه نمایش هفت اینچی می‌توانید از سرویس‌های آنلاین استریم موسیقی بهره‌مند شوید.

در کنار موارد گفته شده، صفحه نمایش هفت اینچی این محصول به منظور تنظیم برنامه ضبط ریمیکس در حال اجرا کاربرد دارد. دیگر لازم نیست تنظیمات مشخصی را بر روی دی جی کنترلر مدنظر خود انجام دهید تا ضبط شروع شود. تنها با لمس یک دکمه بر روی این صفحه نمایش، فرایند ثبت آغاز خواهد شد.

خروجی‌های متعدد و کاربردی

دی جی کنترلر دنون مدل گو برایم چندین ویژگی مهم را از نظر سیستم‌های خروجی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه این دی جی کنترلر چندان بزرگ نیست، اما توانسته است سیستم‌های خروجی متعددی را برای کاربرانی که به آ‌ن‌ها نیاز دارند، ارائه کند.

خروجی های متعدد دی جی کنترلر دنون پرایم گو

به عنوان مثال، می‌توان به درگاه‌های اف ایکس و ورودی ای یو ایکس اشاره کرد. شما می‌توانید از پدهایی که بر روی پرایم گو قرار گرفته‌اند به منظور انجام روند‌های متعددی همچون جاگلینگ و یا تولید لوپ‌های مختلف استفاده کنید.

با توجه به موارد گفته شده جای تعجبی ندارد که از بین محصولات متعدد شرکت دنون، این دی دی کنترلر توانسته است به جایگاه بسیار مناسبی دست یابد. با خریداری دستگاه دی جی دنون گو پرایم می‌توانید چه به عنوان یک دی جی حرفه‌ای و چه به عنوان یک فرد مبتدی فعالیت خود را در این حوزه از موسیقی ادامه دهید و با کمک قدرت بالای این دستگاه، به رتبه برتر دست یابید. قیمت دستگاه دی جی دنون گو پرایم نسبت به رقبای آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

دی جی کنترلر دنون SC LIVE4

یکی دیگر از مهم‌‌ترین انواع دی جی کنترلر دنون،‌ مدل اس سی لایو ۴ محسوب می‌شود که پس از عرضه مدل ۳ به بازار ارائه شد. این دستگاه از نوع دی جی کنترلر‌های چهار کاناله است و به همین دلیل می‌‌تواند کلیه نیازهای شما را به عنوان یک دی جی به نحو احسن برطرف کند.

دی جی کنترلر SC LIVE4 دارای کلیه خروجی‌ها و ورودی‌های موردنیاز شما است و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. در کنار این موارد نیز سیستم عامل انجین او اس قرار گرفته است که پیش از این به قدرت بسیار بالای آن اشاره کردیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دی جی کنترلر SC LIVE4 را می‌توان بهره‌گیری از جاگویل‌های شش اینچی دانست.

بخوانید  دستگاه دی جی میکسر چیست و چه تفاوتی با دستگاه دی جی دارد؟

دی جی کنترلر دنون SC LIVE4

کاربری بسیار ساده و راحت

برای تهیه این محصول، به موضوع رابط کاربری توجه فراوانی شده است و به همین دلیل از دی جی کنترلر SC LIVE4 به عنوان یکی از بهترین دی جی کنترلرهای موجود در بازار یاد می‌کنند. اگرچه امروزه بسیاری از دی جی  کنترلرها را باید مستقیماً به لپتاپ وصل کرد،‌ اما مدل دی جی کنترلر SC LIVE4 از این امر مستثنا است. در واقع شما می‌توانید حتی بدون وصل کردن آن به لپ تاپ نیز امور مدنظر خود را انجام دهید.

در صورت وصل کردن آن به لپ تاپ نیز می‌توانید از نرم افزار SEARTO DJ PRO که به همراه این سیستم ارائه می‌شود، کمک بگیرید و کنترل بسیاری مناسبی بر روی موسیقی خود داشته باشید. بر روی صفحه اصلی این دستگاه شاهد قرار گیری هشت پد متفاوت هستیم که هر یک از آن‌ها به عملکرد مشخصی اختصاص یافته‌اند. به عنوان مثال یکی از این پد‌ها مخصوص اوتو لوپ و دیگری نیز به رول کردن ارتباط دارد. ترکیب این پدها در کنار هم به شما اجازه می‌دهد تا در همان ساعات اولیه پس از خریداری، نسبت به کلیه امکانات دی جی کنترلر SC LIVE4 آگاهی پیدا کنید و بتوانید خیلی راحت از رابط کاربری بی‌نظیر آن استفاده کنید.

امکان واکنش سریع

دی جی کنترلر دنون مدل اس سی لایو ۴ دو عدد جاگویل شش اینچی دارد.  با کمک این جاگویل‌ها می‌توانید به راحتی به موارد متعددی مانند حالت وینیل دستسرسی داشته باشید و حتی بتوانید برای پخش بازگشتی خود تصمیم‌گیری کنید. اگر به دنبال عوض کردن میزان گام و تمپو هستید می‌توانید به سراغ کلیدهایی همچون پیچ بند بروید.

امکان واکنش سریع - دی جی کنترلر دنون SC LIVE4

افرون بر این، امکان تعیین تغییر گام و تمپو با استفاده از یک نوار خاص که برای این کار تعبیه شده است،‌ وجود دارد. اس سی لایو به کلیه دستورات شما واکنش صحیح و سریعی را ارائه می‌دهد. این مورد برای افرادی که به صورت حرفه‌ای مشغول به دی جی کردن هستند اهمیت بالایی دارد.

دوران استفاده از رابط‌های کاربری بسیار پیچیده گذشته است. امروزه با استفاده از اس سی لایو ۴ می‌توانید از ابتدای فعالیت خود به عنوان یک دی جی از بهترین امکانات ممکن بهره ببرید آن هم بدون اینکه نیازی به تغییر دستگاه‌تان وجود داشته باشد.

میکسر موجود در اس سی لایو ۴ چهار عدد سوایپ اف ایکس دارد و می‌توان در آن بیش از سیزده بی پی ام اف ایکس را تنظیم کرد. این بدان معناست که حتی موسیقی‌های بسیار ویژه نیز با کمک این دستگاه قابل میکس شدن هستند. اگر به دنبال یک اجرای بی‌نظیر و عالی هستید که نظیر آن وجود نداشته باشد، باید این دی جی کنترلر دنون را انتخاب کنید.

ویژگی‌های متنوع

همان‌طور که می‌دانید، شرکت دنون به ارائه ویژگی‌های متنوع و خاص در محصولات خود شهرت دارد. دستگاه اس سی لایو ۴ نیز از این قاعده دور نیست و شاهد به کارگیری ویژگی‌های بسیار مناسبی در آن هستیم. از بین این ویژگی‌ها می‌توان به مواردی همچون بیت جامپ و یا ترک اسکیپ اشاره کنیم که برای هر یک از آنان یک کلید اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است.

بخوانید  چگونه یک دی جی حرفه ای شویم؟

دی جی کنترلر دنون SC LIVE4

ترکیب این مواردی با گزینه‌های دیری همچون تمپو سینک و کی سینک به شما اجازه می‌دهد تا جذاب‌ترین اجرای خود را به نمایش بگذارید. در قلب این محصول یک صفحه نمایش با اندازه هفت اینچ و رزولوشن اچ دی جای دارد که به شما اطلاعات مهمی در مورد نحوه پخش و همچنین نوع به کارگیری افکت‌های مختلف را ارائه خواهد داد. به جرئت می‌توان بیان کرد که این دستگاه یک دی جی کنترلر همه کار است که با داشتن رابط کاربری آسان و در عین حال پیشرفته می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی پیشرفت شما داشته باشد.

سایر ویژگی‌های مهم این دستگاه

دی جی کنترلر دنون مدل اس سی لایو ۴ آنقدر ویژگی‌ دارد که بررسی همه آن‌ها یک روز به طول می‌انجامد! حتی دی جی‌های حرفه‌ای نیز به یک روند مشخص برای یادگیری این ویژگی‌ها نیاز دارند. البته این موضوع خبر خوبی است، زیرا با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ یکی از بهترین دستگاه‌های دی جی کنترلر موجود در بازار را به دست می‌آورید که قدرت بی‌نظیری را به شما هدیه می‌کند.

دی جی کنترلر دنون SC LIVE4

در این دستگاه یک موتور نورپردازی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به کمک آن و با بهره‌گیری از خلاقیت خود نسبت به کنترل کامل نور و تصویر نیز اقدام کنید. اگر از دی جی‌هایی هستید که به این امور اهمیت می‌دهند، توصیه می‌کنیم که این دستگاه خاص را در نظر داشته باشید.

اس سی لایو ۴ برخلاف رقبای همرده خود دارای ورودی و خروجی‌های بسیار گسترده‌ای است. این کار را برای افرادی که قصد دارند از چندین ورودی و یا خروجی متعدد به شکل همزمان استفاده کنند،‌ آسان خواهد کرد. علاوه بر این، در این دستگاه شاهد به کارگیری وای فای داخلی هستیم تا کاربران بتوانند به راحتی به مواردی همچون دراپ باکس، ساند کلود و حتی تایدال دسترسی داشته باشند.

محصولات مختلف دنون همواره به دلیل کیفیت بالای خود شناخته شده‌اند و این محصول نیز در این رابطه حرف‌های بسیاری دارد. دی جی کنترلر دنون مدل اس سی لایو ۴ در کنار مدل گو پرایم از جمله محصولاتی به شمار می‌روند که می‌‌توان به کمک آن‌ها از یک دی جی مبتدی به یک دیجی کاملاً حرفه‌ای تبدیل شد. با خریداری هر یک از این محصولات، طیف عظیمی از ویژگی‌های متعدد به شما ارائه می‌شود.

سخن پایانی

دنون در دسته شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که به نیازهای کاربران خود اهمیت می‌دهند و به همین دلیل در تلاش هستند تا بهترین محصولات موجود را در اختیار آن‌ها بگذارند. محصولات مختلف این شرکت و به خصوص دی جی کنترلرهای دنون به خوبی نشان‌گر همین موضوع هستند.

دی جی کنترلر دنون

همان‌طور که بیان شد، امروزه از محصولاتی همچون دی جی کنترلر دنون پرایم گو به عنوان یکی از بهترین دی جی کنترلرهای موجود در بازار یاد می‌شود. با خریداری محصولات دنون می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت دستیابی به جدیدترین و کاربردی‌ترین امکانات موردنیاز خود داشته باشید. در صورت نیاز به خرید این محصولات، تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های بیشتر به شما عزیزان ارائه شود.

 

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

مقایسه کامل دی جی میکسر Pioneer DJM-900NXS2 و Pioneer DJM-V10
معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید