برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید:09352999999

بهترین دستگاه دی جی موجود در بازار ایران برای حرفه ای ها

دسته‌بندی:

بلاگ

نویسنده:

admin

تاریخ انتشار:

تیر 10, 1402

بهترین دستگاه دی جی موجود در بازار ایران کدام است؟ کنترل های دی جی یا دستگاه های دی جی یکی از مشهورترین سخت افزارهایی است که به آهنگسازان و متخصصان صنعت صدا و یا حتی افراد DJ کمک می کند نرم افزارهای دیجی را از طریق کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها و یا گوشی های موبایل کنترل کنند.

اگر بخواهیم کمی واضح تر توضیح دهیم در حقیقت دیجی کنترلر ها یک رابط بسیار پیشرفته و مدرن بین افراد متخصص صدا و صدابرداری و نرم افزار های دی جی می باشد و به افراد متخصص صنعت زدا و صدابرداری کمک می کند که هر حرکت و تکنیک صوتی را که بر روی دستگاه های دی جی اعمال کنند، به صورت خودکار بر روی نرم افزارهای دیجی نیز اعمال شود.

همان طور که احتمالاً شما هم مشاهده کردید از این دستگاه‌های دیجی در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اگر بخواهیم چند نمونه از این مکان ها و کاربردهای این دستگاه دی جی بیان کنیم می‌توانیم به تدوین فیلم و تیزرهای تبلیغاتی، اجراهای موسیقی زنده در کنسرت ها، جشن ها و مراسم های خاص،در استودیو های ضبط موسیقی توسط آهنگسازان و خوانندگان و غیره.

اما سوالی که قطعاً ذهن شما را نیز درگیر کرده است این است که بهترین دستگاه دی جی مناسب کدام مادر ایا کدام برند است ما در این مقاله از وب سایت مخاطب می خواهیم بهترین دستگاه دیجی پلیر را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

1-دستگاه دی جی کنترلر پایونیر مدل ddj400

 

بخوانید  بررسی دستگاه all-in-one دی جی OMNIS-DUO

دستگاه دی جی کنترلر پایونیر مدل ddj400 دارای طراحی خاص مناسب به فرد و شیک می باشد که نظر همه علاقه مندان به موسیقی و صدا را به خود جلب می کند. این دستگاه دی جی برای استفاده به همراه نرم افزار مشهور rekordbox dj طراحی و توسعه داده شده است و همچنین این مدل از بهترین دستگاه دی جی با وجود داشتن امکانات تخصصی و قابلیت های فوق العاده هوشمند برای متخصصان حوزه صدا و صدابرداری، دارای وزن سبک و قابل حمل می باشد.

در ضمن یکی از ارزش افزوده هایی که طراحان و کارشناسان فروش این مدل دستگاه دی جی به خریداران و مشتریان به حوزه خود ارائه کرده اند لایسنس و آموزش های نرم افزار rekordbox dj می باشد؛ چرا که ممکن است بسیاری از افرادی که این دستگاه را تهیه و خریداری می‌کنند، آشنایی چندانی با دنیای موسیقی و آهنگ سازی نداشته باشد و ندانند که چطور می توان از نرم افزارهای مرتبط با دستور ویژه به تو به صورت صحیح استفاده کرد. از همین رو کمپانی پایونیر آموزشهای نرم افزارهای جانبی ساخت موزیک را به صورت هدیه و رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند به سادگی با استفاده از این کنترلر، موزیک موسیقی مورد علاقه خودشان را بسازند.

یکی از مزیت‌های که با کمی دقت در محصولات کمپانی پانیور می توان مشاهده کرد، رابط کاربری بسیار ساده و آسان محصولات این برند است. به عنوان مثال دستگاه دی جی کنترلر پایونیر مدل ddj400 با وجود داشتن قابلیت های پیچیده، طوری طراحی شده است که حتی افراد مبتدی نیز با یکی دو روز زمان گذاشتن برای یادگیری این دستگاه می تواند به سادگی با آن کار کنند .

بخوانید  دی جی کنترلر

2- دستگاه دی جی کنترلر نیتیو اینسترومنت مدل z1

در این کنترلر هیچ قسمت و بخش پیچیده و مبهم این وجود ندارد و همانطور که در تصویر می بینید می توانید به راحتی با حداقل دانش درباره تجهیزات و ابزار آلات موسیقی، با این دستگاه کار کنید.همچنین این مدل از بهترین دستگاه دی جی علاوه بر داشتن یک اسلایدر و یک کراس فیدر، دارای یک 3band EQ اختصاصی و حرفه ای، کنترل‌های افکت و قسمت cue mix می باشد که باعث شده است بتواناین کنترل به تنهایی و بدون هیچ لوازم جانبی دیگریبه کنترلر های دیگر مانند Kontrol F1 یا X1ترکیب کرد.

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که با صنعت صدا و صدابرداری و همچنین تجهیزات صوتی آشنایی زیادی نداشته باشید اما قطعاً یکی از مهمترین فاکتورهای شما برای خرید بهترین دستگاه دی جی مناسب کار خود، این است که کیفیت صدا و شفاف حضور صدای خارج شده از این دستگاه دیگر را به طور کامل بپسندید و بتوانید به صورت واضح صدا را دریافت و آن را پردازش کنید.

از همین‌رو کمپانی از بزرگ Native Instruments که سازنده این سوپر دستگاه دی جی می باشد، در این نسخه که از نظر خود بهترین دستگاه دی جی ۲۰۲۰ محسوب می شود، یک کارت صدای با کیفیت و پیشرفته را به همراه چهار خروجی روی این محصول به صورت هدیه قرار داده است است تا بتواند بهترین محصول و با بالاترین استانداردهای بین المللی را به مشتریان و خریداران خود اعطا کند.

 

3-دی جی کنترلر پایونیر مدل sb3

این دستگاه دی جی جز جدیدترین محصولات سری DDJ-SB می باشد که با وجود داشتن امکانات و قابلیت های پیشرفته، قیمت وزن مناسبی نیز دارد. این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده که دارای ۴ کنترل دکمه نمایشگرهای جاج و همچنین قابلیت های پیشرفته نیز کردن صدا مانند Filter Fade و Pad Trans می باشد.

بخوانید  آشنایی با 6 تا از بهترین نرم افزارهای دی جی

از طرفی این مدل از بهترین دستگاه دی جی ابعاد جمع و جور تری نسبت به دیگر مدل های بهترین دستگاه دی جی پایونیر دارد و دارای قابلیت Pad Transمی باشد که به شما کمک می کند ولوم دستگاه را با بهره گرفتن از BPM و دقیقاً در هنگامی که دستگاه در حال همکاری بود تعبیر شده در قسمت پشت آن می باشد، قطع کنید.

همچنین دستگاه دیجی کنترلر پایونیر مدل sb3 اف ایکس فرید (FX FRADE) که می تواند افراد غیر متخصص و مبتدی را برای کار کردن با دستگاه و نرم افزار های جانبی آن مانند نرم افزار مشهور Serato DJ آموزش دهد؛ چراکه همانطور که میدانید در حال حاضر دی جی های حرفه ای و کاربلد به صورت باورنکردنی از نرم‌افزارهای جانبی در کنار ساخت موسیقی استفاده می کنند. البته این را نیز باید بدانید که بیش از ۶۰ درصد نرم افزارهایی که در در این زمینه وارد بازار شده اند، غیر رایگان بوده ولی برای شروع می توان از نرم افزارهای رایگان مانند نرم افزار Serato DJ Liteاستفاده کرد.

مقالات مشابه

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات رو هم بررسی کنید...

مقایسه کامل دی جی میکسر Pioneer DJM-900NXS2 و Pioneer DJM-V10
معرفی و بررسی اسپیکر WAVE-EIGHT
آلفاتتا این روزها نام جدیدی است و به نظر می رسد پایونییر دی جی را باید در آینده کمتر شنید. آیا پایونییر دی جی به فراموشی سپرده می شود؟
بررسی OMNIS-DUO جدیدترین محصول کمپانی آلفاتتا

برای پیدا کردن محتوای مورد نظر می‌توانید از فرم زیر استفاده کنید